Ervaringen met Energie direct


Klant ervaringen en reviews van energiebedrijf energie direct
Lees hier de ervaringen van klanten over energiebedrijven en hun producten. De klant ervaringen zijn een belangrijk onderdeel voor het maken van de juiste keuze. Ben je een tevreden klant of juist helemaal niet tevreden. In beide gevallen is het goed je stem te laten horen.
Goed en ook heel snel geregeld.
Ik las in eerste instantie heel veel slechte ervaringen. Daar bleek na contact te hebben weinig van waar. De klantenservice was goed bereikbaar en heeft mij prima geholpen. Of ik heb geluk gehad of de beoordelingen die je leest zijn onwaar. Maar so good, so far ik ben tevreden en heb prima energie voor een lage prijs. TOP
Opzeggen lastig en omslachtig
Het is echt een bedrijf dat wel nieuwe klanten wil maar wat overstappen bijna onmogelijk maakt. Ik heb hier een behoorlijk slechte ervaring mee helaas. Ik ben uiteindelijk overgestapt en de nieuwe energieleverancier lukt het wel om op te zeggen.
Snel terug vanwege de lagere prijs
Na twee jaar weggegaan bij energie direct… naar budget energie die veel duurder bleek te zijn. Daarom ben ik snel weer terug naar energie direct en gelukkig betaalt energie direct mijn boete van 250 euro. Ik ben erg tevreden over energie direct!! Ze zijn goedkoop en hun app is ideaal omdat je per dag, week of maand je energie verbruik kan zien. Aanrader dus!
Boete bij verkoop woning
Bij de verkoop van je huis moet je een boete betalen. Er is geen rekening gehouden met dit product dat bij verkoop het mogelijk is dat je dit niet kan continueren. Kom hier nooit meer terug en hoe je behandeld wordt is ronduit associaal.
Tevreden over de lage energieprijs
De service valt zeker wat tegen als je vandebron gewend bent. Maar de prijzen zijn een stuk lager dan bij andere energiebedrijven. Daarom heb ik gekozen voor dit bedrijf. Ik moet van een kleine bijstand uitkering rondkomen dus dan is iedere euro die je kan besparen belangrijk.