87 procent huishouden kan gewoon serieus geld besparen!

Waarom kan elk huishouden besparen?

In elk huishouden kan bespaard worden, serieus geld besparen zelfs. Of dit nu is op de energiekosten, kosten voor tv en internet of misschien wel mobiel bellen is. Sterker nog, ruim 87 procent kan gewoon serieus geld besparen. Zo groot is de kans dus dat je met een aantal eenvoudige muisklikken misschien enkele euro’s tot soms wel honderden euro’s in je zak kunt houden. 

Nu heb ik deze website niet gestart om je producten of diensten te verkopen. Maar wel om je het inzicht te geven hoe je er nu op dit moment voor staat. Je hebt misschien een jaar geleden voor het laatst een vergelijking gemaakt. Dan is de kans groot dat je met alle veranderingen en vooral vernieuwingen ook nu weer geld kunt besparen. En nogmaals, het vergelijken van wat je nu aan verbruik of kosten hebt met wat er allemaal mogelijk is kost je helemaal niets. Maar je krijgt wel een eerlijk overzicht van wat bedrijven je te bieden hebben. En laat ik je vertellen dat voordelen die ze aanbieden soms niet mis zijn. Zo heb ik laatst ook honderden euro’s mogen besparen met het vergelijken van mijn toenmalige energieleverancier en mijn inmiddels nieuwe leverancier.  

En elke keer opnieuw moet ik mijn bezoekers dit vertellen. Dat ook jij serieus geld besparen kan.Natuurlijk hebben bedrijven je toen een goed aanbod gedaan. Maar nu je er eenmaal bent hoor je ze niet meer. Sterker nog, kosten worden met enkele procenten tot soms wel tientallen procenten verhoogd. 

En eigenlijk moet je het gewoon zien om te geloven. Dat je aanzienlijk in kosten huishouden besparen kunt. Dat had ik tenminste. En toen ik zag dat echt besparen door het vergelijken mogelijk was heb ik mij er helemaal in verdiept. Waarom schreeuwen bedrijven om nieuwe klanten maar laten ze bestaande klanten soms zelfs in de kou staan. Dat is mij dus meer dan duidelijk geworden. 

Als jij niet in je agenda hebt staan dat een contract afloopt! Kun jij gewoon serieus geld besparen

serieus geld besparen

Zo is het maar net. Het enige abonnement waarvan jij zeker weet wanneer je weer kunt verlengen is die van je mobiel. En dat heeft enkel en alleen als reden dat jij weer een nieuwe mobiel mag gaan uitzoeken. Maar wees ook eerlijk tegen jezelf. Met de besparing op alle andere contracten levert je per jaar veel meer op dan die nieuwe mobiel. Die je hoogstwaarschijnlijk helemaal zelf moet gaan betalen als je de looptijd bekijkt. 

Laat je daarom niet kisten! Zoek je voordeel zelf, vergelijk en pak aanbiedingen. En als je hellemaal wilt besparen ben je zo vrij als een vogel om dat elk jaar opnieuw te doen. Daarbij profiteer je vaak ook nog eens van overstap voordelen. Die je anders niet had. 

Het is een van de redenen dat ik doorgaans vaak op internet aan het puzzelen ben. Omdat ik weet wat voor kortingen er te halen zijn. Welke voordelen er mogelijk zijn of hoe je dit het beste kunt aanpakken. 

En ook jij bent niet meer afhankelijk van een bedrijf. Je hebt de keuze uit soms enkele maar vaker veel meer dan enkele bedrijven. En die bedrijven willen je allemaal zo graag als klant dat je nu met een vergelijk zie wat je kunt besparen. 

Waar ik achter ben gekomen tijdens het vergelijken. Dat ook ik gewoon serieus geld besparen kan!

Maar voor ik in herhaling blijf vertellen dat je echt moet vergelijken moet ik je vertellen waar ik de laatste keer achter ben gekomen. Want als je zoekt op specifieke producten kom je soms nog veel scherpere aanbiedingen tegen. Zo zocht ik laatst naar alles-in-een pakketten. Nu heb ik voor mijn bedrijf een krachtige internet verbinding met alles erop en eraan. Maar ik kan best wel een tandje minder. En daar zat precies de truc, want als ik wel voor de een sneller abonnement zou kiezen had ik voor de komende 6 maanden een korting van 50%.  

En helaas mag je daar na een contractperiode in veel gevallen gewoon gebruik van maken. Je kunt in veel gevallen dus zelfs via je huidige aanbieder korting scoren. Gewoon via onze website!

En het mag ook gewoon. Zo hoorde ik van de klantenservice dat je na de contract periode dus gewoon de keuze hebt in producten die je wilt kiezen. En eerlijkheid duurt het langste, dat vertellen ze je dus liever niet.  

Daarbij had ik toevallig de keuze tussen verschillende aanbieders. Dus ook de ruimte om echt van een provider te wisselen. Bovendien kun je ook met de klantenservice van een bedrijf een adviserend gesprek aangaan. Dan kunnen ze precies zien hoe lang je al klant bent, kun je dat er ook nog even inwrijven wanneer ze je als bestaande klant geen korting willen geven en overstappen dus ook niet mogelijk is. 

Er is echter een ding ontzettend belangrijk. Dat is te weten dat er meer bedrijven zijn die je hetzelfde kunnen aanbieden. Je bent dus niet afhankelijk van een bedrijf bij wie je misschien al veel te lang een contract hebt lopen. 

Wat is er nog meer belangrijk bij serieus geld besparen?

Een ander goed punt om te weten is dat een contract vaak na de contractperiode niet eenzelfde periode verlengt mag worden, maar slechts maandelijks. Zo heb je dus altijd ruimte om over te gaan stappen. 

Tot slot wil ik dit artikel eindigen met te vertellen over adviseurs die ineens bij je op de stoep staan. Met een voorbereid gesprek je argumenten onderuit willen halen en zogenaamd de tijd nemen om je een waanzinnige aanbieding te doen. Ten eerste hoe meer de beste man verkoopt hoe beter hij het heeft.

Ten tweede zijn de aanbiedingen via vergelijkhetgewoon.nl direct op je beeldscherm te lezen. Daar is geen woord van gelogen. Trap dus niet zomaar in mooie praatjes of zogenaamde aanbiedingen. Maar vergelijk je voordeel zelf of vraag om advies bij je leverancier.  

Waarom vergelijken

besparencontractenergie vergelijkenkostenmogelijkmuisklikkennieuwe telefoontelefoon abonnementverbruikvergelijk het gewoonvergelijkenvernieuwen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *